خانه وبلاگ فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فروش ضخامت سنج التراسونیک را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات خرید ضخامت سنج التراسونیک-فروش ویژه ضخامت سنج التراسونیک-فروش ضخامت سنج التراسونیک-قیمت که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع خرید ضخامت سنج التراسونیک-فروش ویژه ضخامت سنج التراسونیک-فروش ضخامت سنج التراسونیک-قیمت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع  فروش ضخامت سنج التراسونیک باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آمادههمکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1  کلیک کنید

 فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع  فروش ضخامت سنج التراسونیک در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ضخامت سنج التراسونیک-فروش ویژه ضخامت سنج التراسونیک-فروش ضخامت سنج التراسونیک-قیمت با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  فروش ضخامت سنج التراسونیک را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 فروش ضخامت سنج التراسونیک DEFELSKO SPG1 / دی فلسکو DEFELSKO SPG1 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :   فروش ضخامت سنج التراسونیک را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی خرید ضخامت سنج التراسونیک-فروش ویژه ضخامت سنج التراسونیک-فروش ضخامت سنج التراسونیک-قیمت توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

ضخامت سنج چیست؟
دستگاه ضخامت سنج، دستگاهی برای انجام تست های اندازه گیری ضخامت بدون تخریب است. از این دستگاه در شرایطی استفاده میشود که به سطح جسم دسترسی داریم. تا انتهای مقاله طرز کار ضخامت سنج التراسونیک با ما همراه بمانید.
انواع ضخامت سنج:
ضخامت سنج لیزری:
این ضخامت سنج با اشعه لیزر ضخامت جنس مورد نظر را اندازه گیری میکند. این دستگاه ضخامت نقاط مختلف را اندازه گیری میکند و برروی نمایشگر نشان میدهد.
شما در ادامه مقاله طرز کار ضخامت سنج التراسونیک می توانید برای اطلاع بیشتر از ضخامت سنج لیزری به مقاله ضخامت سنج رنگ لیزری را جهت نمونه مطالعه فرمایید.
ضخامت سنج پرتویی:
از این ضخامت سنج در صنایع قطعه سازی خودرو، صنایع شیمیایی، تولید فولاد و … استفاده میکنند. بیشترین موارد استفاده از این دستگاه در سنجش ضخامت قطعات فولادی و آلومینیوم، لاستیک، کاغذ و قطعات پلاستیکی است.
ضخامت سنج مغناطیسی:
این مدل به ضخامت سنج رنگ خودرو و پوشش یا تستر دیجیتال رنگ خودرو معروف است.
ضخامت سنج جریان گردابی:
این نوع ضخامت سنج کاربری عمومی تر دارد، که بیشتر در جهت ضخامت سنج پوششی استفاده میشود. پوشش های این دستگاه شامل پوشش پودری و مایع بر روی آلومينيوم و فولاد ضد زنگ غيرمغناطيسی است.
ضخامت سنج التراسونیک:
این ضخامت سنج به ضخامت سنج فلزات یا لوله معروف است. در این مقاله از رادان کیوسی، طرز کار ضخامت سنج التراسونیک، مزیت بکارگیری این روش و کاربرد این ضخامت سنج، را بررسی میکنیم.
کاربرد ضخامت سنج التراسونیک:
طرز کار ضخامت سنج التراسونیک: امروزه از ضخامت سنج التراسونیک برای اندازه گیری ضخامت پلی اتیلن، فلزات آهنی و غیر آهنی، شیشه، کامپوزیت، سرامیک، پی وی سی و … استفاده میشود. معمولا این ضخامت سنج ها کابل usb دارند. برخی از این آن ها قابلیت انتقال داده با بلوتوث دارند.
از دیگر ویژگی های این دستگاه ها میتوان به قابلیت اندازه گیری ضخامت از روی پوشش نیز اشاره کرد. این ویژگی خاص سبب شده ضخامت سنج التراسونیک در صنعت کشتی سازی و خطوط لوله بسیار استفاده شود.
تا انتهای مقاله طرز کار ضخامت سنج التراسونیک با ما همراه باشید. جالب است بدانید تا چندین سال پیش برای اندازه گیری ضخامت لوله، آن را برش میدادند تا لبه های کولیس در آن قرار گیرد. ضخامت لوله را فقط بعد از جامد شدن آن میتوانستند اندازه بگیرند. اما امروزه با روی کار آمدن ضخامت سنج ها در هر مرحله از خط تولید و بدون برش و تولید ضایعات، میتوان ضخامت لوله ها را اندازه گیری کرد.
طرز کار ضخامت سنج التراسونیک:
ضخامت سنج التراسونیک برای رنگ و پوشش بر روی چوب، بتن و … توسط پراب یک پالس التراسونیک را به داخل پوشش میفرستد. امواج صوت ساطع شده بعد از عبور از ضخامت نمونه، وارد محیط هوای داخل نمونه میشوند (مثلا داخل لوله). در این میان، هوا همچون عایق است و با در نظر گرفتن زمان، سرعت عبور امواج از ضخامت اندازه گیری میشود. برای مطلع شدن از طرز کار ضخامت سنج التراسونیک تا انتها با ما همراه باشید.
فراموش نکنید که روی سطح نمونه باید ضخامت نازکی از آب باشد؛ این امر باعث میشود که مانند رسانا عمل کرده و امواج را به درستی از خود عبور دهد. برای عبور امواج التراسونیک از میان هوا بخصوص در آزمایشات صنعتی از آب، نفت، گلیسیرین و یا پروپیلن گلیکول استفاده میشود. همراه هر دستگاه، یک بطری ژل معمولی گلیکول وجود دارد. تا انتهای مقاله طرز کار ضخامت سنج التراسونیک با ما همراه بمانید.
برای اندازه گیری به روش التراسونیک:
یک قطره از ژل کوپلینگ التراسونیک را روی پوشش میریزید
سپس پراب را بر روی آن قرار میدهید
دستگاه عددی را نشان میدهد که نشان دهنده ی ضخامت است
حال میتوانید پراب را از روی سطح بردارید
طرز کار ضخامت سنج التراسونیک: شكل قطعه ای كه اندازه گيری می شود، ما را در انتخاب مدل دستگاه و نوع پراب به کار رفته محدود می کند. برای تمام قطعات با اندازه و شکلهای متفاوت نمی توان از يك مدل ضخامت سنج و پراب استفاده کرد.
مزیت روش التراسونیک جهت اندازه گیری ضخامت:
اندازه گیری سریع و دقیق(در حد میکرون)
اندازه گیری ضخامت بر روی پوشش.
عدم نیاز دسترسی به انتهای طرف دیگر قطعه در هنگام اندازه گیری.
اجزا ضخامت سنج التراسونیک:
طرز کار ضخامت سنج التراسونیک: اکثر ضخامت سنج های التراسونیک شامل یک مدار سنسورهای فرستنده و گیرنده، کنترل کننده، زمان سنج منطقی، نمایشگر و یک منبع تغذیه است.
 فروش ضخامت سنج التراسونیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات خرید ضخامت سنج التراسونیک-فروش ویژه ضخامت سنج التراسونیک-فروش ضخامت سنج التراسونیک-قیمت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  فروش ضخامت سنج التراسونیک را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از  فروش ضخامت سنج التراسونیک را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟